10 januari 2009



JAG LÄNGTAR EFTER VÅREN


Har precis kommit hem från fjällen, och

det är upp och ner vända världen.


När vi lämnade Funäsdalen var det


6 grader varmt??????


Där ska det var kallt så här års.



Strax norr om örebro var det 4 grader minus.


BURRRRRRRR




Nej nu vill jag ha vår.


Skickade en tanke till Kicki som just


bor norr om stan, när vi passerade.


Ni har väll varit inne på hennes blogg


och tittat på hennes tavlor.


Om inte så skall jag visa ett litet smakprov.



Visst får man vårkänslor


Du hittar Kickis blogg i min länklista

Min skattkammare.

PÅ TORSDAG
ÄR DET DAX FÖR
FORMEX:

Hoppas att det blir lite lättare

den här gången, för det är ju

ganska många utställare, lite drygt

700 st.

Men det ska bli jätte roligt, spännande

vad våren erbjuder.

PÅ LÖRDAG DEN 17:e

KL 11.00

Har vi REA i butiken

25 % på hela sortimentet.

Vi måste göra plats för vårens

alla nyheter.

HJÄRTLIGT VÄLKOMNA

HA DET SÅ GOTT ALLA BLOGGERS

KRAMILI KRAM
NETTAN

3 kommentarer:

Min Skattkammare sa...

Tack för påhälsningen hos mig! Du skriver så snällt och det är helt ömsesidigt! Bara så att du vet......;o)
Tänk vilken reklam du ger mig. Tack snälla! Jag måste komma iväg till dig snart också......spännande.
Nu ska jag måla dit det sista på lite grejer innan jag öppnar.
Ha det så bra, vännen!
Kramar Kicki

Eddan sa...

Nej men vad kul, har du varit här i min lilla by :-)! Jag bor i Funäs nämligen. Det har verkligen varit upp och ner med vädret nu i vinter. På bara några timmar gick temperaturen från -24 till -8 förra veckan!

Hoppas ni hade en bra vistelse här :-)!

Trevlig fortsättning på helgen!

/Anette

Golden&Vitt sa...

Jaa vi längtar oxå till våren här i norr.Solen den har ju börjat visa sig nästan varje dag nu.

Tavlorna är ju så fina, har varit och kikat på Skattkammerns blogg måånga gånger.

Jag väntar med spänning på mina mjöl och socker påsar. Snart är ju mitt skafferi färdigt.

Ha en bra vecka/annika