31 januari 2011

HEMMA IGEN!

Nu var man tillbaka till
verkligheten igen.
Jag har varit i Östersund och
passat mina barnbarn.
Vi har haft en toppen helg tillsammans.
*****
I dag kom dom från DHL med mina
doftljus som jag beställde på mässan.
Jag säger bara mmmmmmmm....
Det är skillnad på doftljus
och doftljus. Har haft en
billig variant som inte alls kan
mäta sig med dessa.
Dom doftar underbart gott,
och så brinner dom bra.
Jag beställde 3 olika sorter.
Lilla Butiken har också dessa ljus vi har
inte samma sorter. Men vi har samma pris.
65:-/st
Här har vi pulsvärmarna som
jag lovade att visa. Varma och sköna
och med lite krås på.
Funderar och smycka ut dem med något
kanske lite pärlor, vi får se.
*****
Ha en bra vecka alla rara.
Kramar Nettan

11 kommentarer:

Maria sa...

Vilka vackra pulsvärmare, vad duktig du är!!! :)

Vad härligt att få umgås med barnbarnen.... längtar "lite" efter mitt!!!

Hoppas att du får en fin vecka!!!
KRAMAR♥ Maria

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilka underbara pulsvärmare!
Ha en finfin dag!
Kram/Lena

annika sa...

Mysigt att få umgås med sina små barnbarn.
Håller med om att det är skillnad på olika doftljus.
Pulsvärmarna är söta!

Kram

Edtiaflicka sa...

En tripp till Östersund låter inte helt fel.... :)
Vad fiiin bloggen blev!

Kram Ida

Vardag och flärd sa...

Blev konfunderad, kände inte igen din blogg. Den är fin!
Pulsvärmarna är ju så söta!
Ha det fint!
Kram Eva

Huset vid ån sa...

Vad mysigt att få rå om barnbarnen....

Tyvärr så är jag allergisk mot dofter, så jag försöker undvika doftljus....
Det är så tråkigt för det luktar ju så gott!

Hoppas att du får en bra dag!
Kraaam Therese

Anna sa...

Men vännen, vad fint du gjort din blogg.Kan du hjälpa mig,jag vill också ha så fint. Jag är ju såå dålig på det här med att byta text och design. Visst är ljusen underbara,de brinner verkligen ända ner och inte sotar de heller. Doften ska vi ju inte tala om, man vill ju äta upp det.Jag provade själv jordgubb/rabarb mums!.Ha de gott!
Kramisar från mamma och mig

Monika sa...

Hej!

Tack snälla du för den gulliga kommentaren.

Så roligt att du gillar den musik jag valt till min blogg! Min föresats var just den att den skulle stämma överens med mej och min blogg.

Nu ska jag titta runt lite mer här i din mysiga blogg.

Alltid välkommen tillbaka på fler besök hos mej.

Ha det gott!

Kram

Monika

nina/nice sa...

Vilka jättefina pulsvärmare!
Tänk att du har barnbarn...
...förstår att ni har haft det
härligt tillsammans!
Ha det fint!
Kram Nina

Krusagården sa...

Skruttelutta!Antar att du redan saknar de dina.Nu måste vi träffas snart..Kram Maria

Emma Clara sa...

Hej på dig!
Är så nyfiken på vad du köpt in från mässan och så......du sa att du skulle byta stil till mer new england...spännande!!!!! mitt lila företag låter större än var det är......jag ska jobba med det en dag i veckan till att börja med....tillverka och rusta upp saker till försäljning...sen får vise i framtiden vad det blir.....är väldigt inponerad av hur hilma fin butik du har i ett vanligt garage.....Kram på dig!!!!