13 januari 2011

Vilken kväll......

Trots halkiga vägar fylldes min
lilla butik med shopping sugna
kunder. Det var full fart från
det jag öppnade tills jag stängde
en halvtimme senare än tänkt.
Tack !
alla ni som hjälper mig och tömma
butiken, så att jag kan handla
mycket roliga nyheter på mässan.
I år känner jag mig riktigt köpsugen.
Kanske kan det bero på att det snart
är vår igen.
Ni andra som missade min första dag
på rean är välkomna någon annan dag.
Rean fortsätter denna vecka samt nästa.
Så än finns det tid.
*****
Ha det gott alla söta.
Kramar Nettan

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Ja, att det är så roligt att fynda!! Har inte packat upp "alla" mina påsar än men snart ....
Må så gott & hoppas att du hittar mycket fint på mässan. Och till er som inte varit och fyndat ännu så rekommenderas det varmt. /Anna-Karin i Kumla

Maria sa...

Så trevligt att det blev en lyckad kväll!!!!
KRAM♥

Ett Vitare Hem sa...

Åh så kul att det kom en massa kunder, har legat i influensan här sen i helgen så jag har knappt orkat mig ut här får komma senare när nyheterna börjar ramla in ;o)
Önskar dig en fin helg!
Kram/Lena

Min egna lilla vrå sa...

Tack för en trevlig shoppingstund, du har ju så mycket fint! Ska bli kul att återkomma när nyheterna börjar komma. Jag vet flera som skulle besöka dig idag så jag hoppas att det gick bra även i dag!
Lovisa