8 januari 2011

REA*REA*REA*REA*REA*REA*REA*REA*REA*REA*REA*REA*REA*REA

Alla älskar när det är REA.
För då kan man kanske köpa den
där grejen man länge gått och
suktat efter.
Jag firar in det nya året med
dunder REA.
50%
På hela butiken.
Nu är allt ännu billare än
mina tidigare låga priser.
Den 12:e januari
Klockan 16.00
Slår jag upp portarnar
för första gången i år.
Du kan välja på grejer från:
House Doctor
NeMa Design
Madme Stolz
Ineriörhuset
Saft och teer från kända märken.
Och många många fler.

Listan kan göras nästan hur lång som
helst, men jag avslöjar inte allla.
Vill göra er lite nyfikna.

Det är verkligen 50% på allt
inga undantag.

Gör en utflykt till landet.
Ta 721:ans buss den stannar
 bara 50 meter från oss.
Hjärtligt välkomna.

Kramis Nettan



7 kommentarer:

Maria sa...

Jag kommer till våren! :) ...Synd att du inte har en nätbutik, då hade jag kunnat kika runt bland dina saker!

Önskar dig en fortsatt trivsam helg!!!

Må väl och var rädd om dig!!!
KRAM♥

annika sa...

Hoppas att REA:n går riktigt bra. Nu törs man ju inte ge sig ut på vägarna när det är så superhalt.
Kram
annika

Maria sa...

Jag gissar att jag bor långt från dig, annars skulle jag gärna kikat in...

Lillemor sa...

Oh vad sugen jag blir att ta dottern och komma. Just nu är vädret inte det bästa i Örebro just nu så är vägarna glashala får hoppas att det blir bättre.
Kram Lillemor

Anna sa...

Hej stumpan!
Lycka till med REA:N.Får se om vi hinner ta en sväng och fynda lite fina saker.Tack för att du tipsade om vår REA på din blogg.Tur att man kan hjälpas åt och dela på alla trevliga kunder.Ska bli kul att få åka på mässan och fylla upp butiken med ännu mer nytt.Må så gott och hälsa "syster yster".
Kramelikram!

Lenaslera sa...

Vi, jag och två kompisar, tänkte komma förbi dig i eftermiddag och då kan jag ju passa på att hämta sakerna. Försöker få tag på dig på telefon också så att du vet. Hälsningar Lena Lenaslera

vita drömmar och svarta tassar sa...

Ja så är det alltid! alla mysiga affärer ligger för långt bort...men till sommaren kan man ta sig en liten utflykt..hoppas de´går bra!!

*Ha en bra dag!*
kram
wivi