6 januari 2011

Vilken tur jag har!
Har gjort superfina fynd hos
Lilla Butiken i Sköllersta
Nästan allt var det rea på
skynda dit du också.
Deras öppettider är
Tisdag-Torsdag
13-18
Sista Lördagen i månaden
10-14
Inte nog med att dom har fina
saker Anna och Helena är
verkligen super trevliga och rara.
Bara det är värt ett besök.
******
Våran REA startar den
12:e januari
med 50% på hela butiken.
*****
I slutet på januari är det åter
dax för Formex igen.
Tycker inte det var länge sedan
jag var där.
Det skall bli spännande och se
vad det är som gäller i vår.
*****
Ha det så gott
Kram Nettan

2 kommentarer:

Huset vid ån sa...

Jag varit vid Lilla butiken och dom har verkligen mycket fint....
Tyvärr har det varit stängt dom sista gångerna vi varit där.
Jag glömmer alltid deras öppettider.....

Jag skulle vilja ta en utflykt till dig också nån gång....
Det låter både mysigt o trevligt hos dig, kan bara tänka mig hur mycket fint du har!

Ha en trevlig Trettonedagjul!
Kram Therese

Emma Clara sa...

Hej1
Låter ju jättekul med rea!!!!! mycket möjligt att jag tar ett gäng tjejer och kommer!!!! och gott nytt på dig oxå.......jag tror att jag får ett spännande år.......jag har så mycket på g att jag blir alldeles snurrig.....