1 februari 2009

Nu tror ni väll att man blivit alldeles galen.
Byte bakgrund som andra byte trosor.
Men när man väl kommer på hur man gör
måste man öva för att inte glömma bort.
Nu har vårat besök från Östersund åkt,
det blir tomt. Men det finns massor att
plocka med.
Jag har jobbar i helgen, och jobbar sista
kvällen i kväll. Sedan bir det ledighet
i en hel vecka. GUUUUD så skönt.
Men sitta och äta praliner och pilla sig i naveln
det får jag spara till semestern.
Nej massor av jobb har jag framför mig,
det ska sys nya ljuspåsar. Måla trähjärtan
och sy hjärtan, kuddar och lite lampkjolar.
Det röda skall städas ur butiken och det rosa
ska få komma in. Sedan är det bara att vänta
på alla kunder.
Faktiskt var det riktigt mycket folk
i går lördag. Hade tänkt mej en lugn dag, med lite
målnings arbete. Men det blev inte så.
Kunder strömmade till från när och fjärran.
Nej nu är det dax att snygga till sig och
åka till jobbet.
Ha en skön söndageftermiddag.
Kram Nettan

4 kommentarer:

Roses & Angels sa...

Hej! ahhaha ja du det är bra att träna och byta och ha sig tills man är nöjd och så! Ingen fara för min del! Kram Christa

Min Skattkammare sa...

Hallååå!
Vad roligt att du hade full fart i lördags! Det var det här också.....från när och fjärran! Vad skumt!! hi hi
De kanske hade prickat in Närke på kartan denna gång, hoppas det blir många fler gånger!
Det är i alla fall jätteroligt att det hittar ut folk till dig så snabbt efter öppningspremiären. Det ser ju riktigt lovande ut!
Förlåt att jag är så dålig på att kommentera, men jag tycker det stjäl alldeles för mycket dyrbar tid från skapandet. Kan tro att du känner igen dig!? ;o) Jag kikar däremot in till dig nu och då. Har ett litet öga på dig.....;o)
Må så gott, vännen!
Kramar Kicki

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej hej!

hiihiihi..jag brukar oxå roa mig med det...hihi.Det finns ju så många att välja på.

fint är det iallafall.

Kramizz Nilla

Sallys hus sa...

Hallå där!

Men himmel så mycket fint du har i din butik...
Jag har missat dig totalt...o inte har Kicki berättat om dig heller....eller det kanske hon har......fast vi bablar ofta i munnen på varann.....fniss...
Vi får ta oss en tur till dig nån dag....såg att du ju hade öppet på söndagar....det har ju inte vi så rätt vad det är poppar vi upp...
Kram Katarina